زامبی‌های خانوادگی

طبق آمارهای جهانی، بخش اعظم زامبی‌های دوران کرونا، زامبی‌های خانوادگی هستند.

به گزارش خبرگزاری فکاهی ملانصرالدین، نمایندۀ یک سازمان جهانی که به سبب انتشار این گزارش جرات ابراز نام خود را ندارد، به خبرنگار ما گفت: “طبق تحقیقاتی که ما انجام دادیم، بخش اعظم پدربزرگ‌ها و مادبزرگ‌ها، در دوران کرونا، به شکل فجیعی به دست اعضای خانواده، به ویژه نوه‌ها جان خود را از دست می‌دهند.”

این سازمان جهانی از پدیده‌ای به نام “زامبی‌های خانوادگی” یاد کرده که به شدت همه‌گیر شده است و هر چه بیماری کرونا گسترش می‌یابد، آن‌ها بی‌اعتنا، به خانۀ پدران و مادران خود می‌روند و دیده بوسی می‌کنند و پس از مدتی تعداد زیادی از این دیده و بوسیده شدگان سر از بیمارستان و سپس، قبرستان‌ها در می‌آورند.

او در پاسخ پرسش خبرنگار ما که چرا این گزارش جنایی فجیع را در اختیار پلیس قرار نمی‌دهید، گفت:” واسه این که پلیس به ما می‌خنده…! خیلی ساده می‌شه ثابت کرد که این پیرمردها و پیرزن‌ها به شکل سازمان یافته به دست اعضای خانواده کشتار می‌شن و پس از یک دورۀ طولانی شکنجه، بلاخره جان خود را تسلیم فرشتۀ مرگ می‌کنن؛ اما این چیزها برای پلیس ملاک نیست. پلیس می‌گه این‌ها از سر محبته و ما از سر محبت نمی‌تونیم کسی را به قتل متهم کنیم.”

نمایندۀ‌ این سازمان در پایان تاکید کرد: “پس نتیجه می‌گیریم، واسه دور ماندن از تحقیقات پلیس، اول به سوژه نزدیک بشین، اونو در آغوش بگیرین و بعد خنجری را وارد شکمش کنین. پلیس سر همان عشق ورزی اولیه کم می‌آوره و شاید نام اونو قتل عاشقانه بذاره. مثل قتل از سر ترحم!”

شاید این را هم بپسندید